O Goberno local comunica a
Albada a prórroga forzosa do servizo de recollida e tratamento de residuos ata
a adxudicación do novo contrato
A
Xunta de Goberno Local, atendendo aos informes elaborados polos técnicos
municipais, pagará o sobrecusto do proxecto de reforma da cuberta do Estadio de
Riazor que ascende a case un millón de euros
A
corporación, en cumprimento dun acordo plenario, presentarase no procedemento
aberto pola Avogacía do Estado para reclamar a propiedade do pazo de Meirás
A
Xunta de Goberno Local aprobará mañá a prórroga do
contrato a Albada da concesión do servizo de tratamento e eliminación de
residuos sólidos urbanos, nas mesmas condicións que rexen o contrato
actual, ata que un novo adxudicatario se faga cargo do servizo.
Ante o anuncio de Albada de que no trataría os
residuos dos concellos da Área Metropolitana, desde Medio Ambiente lémbranlle á
compañía que está obrigada a manter a actividade ata que o Concello conte cunha
nova concesionaria, tal e como recolle o artigo 4 do contrato en vigor, explica
a concelleira de Medio Ambiente, Esther Fontán.
A interrupción da prestación do servizo antes da
adxudicación do futuro contrato produciría graves prexuízos de interese público.
Trátase dun servizo esencial necesario para garantir a protección da saúde
pública e do medio ambiente, sinalou a concelleira. Nestes momentos, o Goberno
local está a traballar na redacción dos pregos do novo contrato para a futura
concesión que inclúe dotar a instalación con novos sistemas para mellorar os
seus resultados. Esperan telo antes do 30 de decembro.
Douta banda, a Xunta dará luz verde ao pago do sobrecusto das obras de reforma da
cuberta do Estadio de Riazor. O prezo final do contrato para a execución da
fase 2 das obras ascendeu a 7.196.326, 24 euros.
O Goberno tomará coñecemento da acta de recepción da
obra “Reforma e Conservación de cuberta e estrutura metálica do Estadio de
Riazor”, aprobará a certificación final da liquidación da obra e autorizará o
pago a Arias Infraestruturas SL de 931.301, 97 euros, cifra que representa unha desviación do 13,3% con respecto ao
prezo orixinal da adxudicación da obra (6.986.125,79 euros). O Concello
respalda a súa decisión nun informe elaborado polos técnicos que garante a
legalidade do pago, que se fará a conta do modificativo de crédito que o
Concello aprobou no pleno de xullo.
Ademais, a asesoría xurídica informará que a
Corporación poderá presentarse no procedemento que a administración xeral do
estado abriu contra os Herdeiros de Carmen Franco Polo e outros para reclamar a
propiedade do pazo de Meirás. O
Concello está lexitimado para comparecer no recurso debido á súa participación
activa no ano 1938 na ficción xurídica para darlle apariencia de legalidad á
adquisición do pazo por parte de Francisco Franco. Deste xeito, o Concello
poderá intervir non procedemento e presentar alegacións para unha mellor
defensa do patrimonio público.
Con esta medida, o Concello inicia as accións
xudiciais encamiñadas a revogar un espolio das propiedades públicas e devolver
o seu patrimonio á cidadanía, ademais de poñer en marcha as actuacións que
teñen como obxecto a recuperación da memoria histórica e da dignidade das
persoas represaliadas durante o franquismo.
Ademais, o Goberno local reorganiza o servizo de contratación para mellorar a xestión
municipal e incrementar a execución orzamentaria. Centralízase a contratación
dos proxectos municipais. A reorganización busca unha maior eficiencia na
execución orzamentaria. “Cando chegamos ao Goberno municipal detectamos unha
situación crítica e estivemos nos primeiros meses estudando as solucións que
permitirán mellorar o servizo de contratación. Buscamos unha maior eficiencia
nos procedimentos e poder desatascar multitude de proxectos que levan dende
2017 pendentes de completarse” explicou o concelleiro de Facenda, Jose Manuel
Lage.
“A reforma do servizo de contratación é unha primeira
medida imprescindible para reactivar multitude de proxectos que estan parados
desde hai moito tempo e que condicionan o funcionamento do concello”, apuntou o
edil.
O Goberno local marcáse como obxectivo que dentro de
doce meses o novo sistema poida ter un funcionamento óptimo, porque a situación
actual é crítica e o modelo actual tiña bloqueada unha boa parte da actividade
do concello.
Doutra banda, o Concello, en resposta a unha sentenza
xudicial, deberalle aboar á empresa Miramar de San Pedro S.L. o custo de
explotación do ano 2015 correspondente aos gastos en ingresos das instalacións
de elevador panorámico e do miradoiro do Monte de San Pedro que ascenden a
216.715, 71 euros; gastos do elevador 146.074,82 euros (83.268,21 euros e
62.806,61 euros correspondentes aos ingresos percibidos) e gastos da cúpula que
ascenden a 70.640 euros. O Goberno local deberá facer fronte tamén ao pago dos
xuros, un total de 21.838,40 euros.
A área de Urbanismo presentará o proxecto de
reurbanización da rúa de Manuel Murguía que inclúe a construción dun carril
bici bidireccional no lado do estadio. A actuación recolle a eliminación dun
carril de entrada á cidade, dirección rotonda das Escravas, e a renovación de
beirarrúas e pavimentos. Ademais, levaranse a cabo melloras na accesibilidade.
O importe das obras ascende a 385.515,41 euros.
Neste caso, a intención da concellería é que no futuro
o tramo de Manuel Murguía conecte por unha banda coa Cidade Escolar, polo
polígono de Náutica, e polo lado da Rolda de Nelle co futuro carril bici que se
construirá unha vez que se elimine o viaduto.
Por outra banda, Urbanismo leva á Xunta de Goberno
Local a aprobación do convenio subscrito entre o Concello da Coruña e Unión
Fenosa Distribución Eléctrica SA, que lle permitirá á compañía eléctrica
iniciar os traballos de soterramento das liñas eléctricas de media tensión
situadas na contorna do Castro de Elviña.
A Xunta de Goberno Local deberalle dar luz verde á
aprobación definitiva do expediente de expropiación forzosa de varias parcelas
situadas na avenida de Fisterra, número 2, Lugar de San José, para incluílas no
sistema viario da cidade, tal e como aparece recollido no Plan Xeral de Ordenación
Municipal do 2013. O expediente tramitouse polo procedemento de taxación
conxunta por importe de 157.116,15 euros con cargo aos orzamentos do 2019.
No hay comentarios:
Publicar un comentario