O Concello quere que todos os
colexios da cidade dispoñan dun roteiro escolar seguro
A alcaldesa, Inés Rey, mantivo unha reunión coa presidenta de
Stop Accidentes, Jeanne Picard, para analizar proxectos encamiñados a garantir
unha mobilidade segura na cidade
A alcaldesa Inés Rey anunciou a
intención do equipo de goberno de colaborar con Stop Accidentes para ampliar os
roteiros escolares seguros a máis centros da cidade. “A idea é estender esta
iniciativa a todos os colexios”, explicou a rexedora, que mantivo esta tarde un
encontro coa presidenta de Stop Accidentes, Jeanne Picard, para coñecer de
primeira man os proxectos nos que traballa a organización.
Con motivo do inicio do curso
escolar, a presidenta de Stop Accidentes busca un maior compromiso da cidade
para poder incrementar o número de Roteiros Escolares Seguros (A.N.C.A.S) e
que, deste xeito, todos os escolares dispoñan dun espazo seguro para ir ao
colexio.
Picard fixo un chamamento a todos os
pais e nais para que as cativas e cativos vaian andando ao colexio, porque “é máis
seguro e máis saudable”. Lembrou a necesidade de concienciar os cidadáns,
alumnado e pais sobre a importancia de humanizar a contorna e devolver o espazo
o peón”, indicou.
O Concello negociará coa
Autoridade Portuaria a progresiva apertura á cidade dos peiraos de Calvo Sotelo
e Batería
Urbanismo ve necesaria a liberación dos terreos portuarios para
levar a cabo a reordenación do tráfico prevista para a praza de Ourense que
facilitará un mellor acceso ao túnel de María Pita tanto desde Linares Rivas
como desde a avenida de Arteixo.
O equipo de goberno aposta por unha “negociación de fondo e a
máis longo prazo” para estudar a ordenación futura dos devanditos peiraos onde
deben primar as dotacións públicas e os espazos libres.
O Concello ten previsto comezar a negociar coa Autoridade Portuaria a
progresiva apertura á cidade dos peiraos de Calvo Sotelo e Batería, un proceso
que pode empezar este mesmo ano e que debe culminar coa apertura completa dos
devanditos peiraos en 2021.
Desde urbanismo explican que o primeiro paso para a
apertura dos terreos portuarios á cidade “debe ser relativo á mobilidade, tanto
a peonil como a rodada”. Por iso, no marco da reordenación do tráfico prevista
para a praza de Ourense, o equipo de goberno prevé poder contar cos terreos
portuarios de Calvo Sotelo e Batería a fin de dar unha solución definitiva que
facilite un mellor acceso ao túnel da Mariña tanto desde Linares Rivas como
desde a Avenida de Arteixo.
O equipo de goberno propón trasladar o intercambiador
de buses metropolitano ao espazo situado
entre o Centro de Lecer do Porto e a sede de Portos de Galicia, “unha
localización igual de céntrica que a actual que permitiría unha maior dotación
de dársenas para autobuses así como maiores marquesiñas e zonas de espera”,
subliñan.
O Goberno local busca aproveitar o espazo dos peiraos
de Batería e Calvo Sotelo para dar solución con carácter definitivo aos
problemas de mobilidade actuais, e en paralelo estudar a ordenación futura dos
devanditos terreos onde deben primar as dotacións públicas e os espazos libres,
para o que se tomarán como punto de partida os Estudos Previos para a
Reordenación Urbanística do Porto e a Estación de San Diego contratados na
anterior lexislatura.
Negociación de fondo
Para iso, aseguran, é necesario levar a cabo “unha
negociación de fondo e a máis longo prazo” que afecte tanto os Convenios de
2004, como á ordenación recollida no Plan Xeral, na cal os convenios deben de
adaptarse á actual realidade económica e urbanística sempre coa garantía de que
os chans desafectados non perdan a titularidade pública con independencia dos
usos que se poidan expor, que deben ser diversos para poder "construír
unha cidade máis sustentable e segura".

No hay comentarios:
Publicar un comentario