Traductor

jueves, 12 de septiembre de 2019

Stop Accidentes - Apertura á cidade dos peiraos de Calvo Sotelo e Batería


O Concello quere que todos os colexios da cidade dispoñan dun roteiro escolar seguro

A alcaldesa, Inés Rey, mantivo unha reunión coa presidenta de Stop Accidentes, Jeanne Picard, para analizar proxectos encamiñados a garantir unha mobilidade segura na cidade



A alcaldesa Inés Rey anunciou a intención do equipo de goberno de colaborar con Stop Accidentes para ampliar os roteiros escolares seguros a máis centros da cidade. “A idea é estender esta iniciativa a todos os colexios”, explicou a rexedora, que mantivo esta tarde un encontro coa presidenta de Stop Accidentes, Jeanne Picard, para coñecer de primeira man os proxectos nos que traballa a organización.

Con motivo do inicio do curso escolar, a presidenta de Stop Accidentes busca un maior compromiso da cidade para poder incrementar o número de Roteiros Escolares Seguros (A.N.C.A.S) e que, deste xeito, todos os escolares dispoñan dun espazo seguro para ir ao colexio.

Picard fixo un chamamento a todos os pais e nais para que as cativas e cativos vaian andando ao colexio, porque “é máis seguro e máis saudable”. Lembrou a necesidade de concienciar os cidadáns, alumnado e pais sobre a importancia de humanizar a contorna e devolver o espazo o peón”, indicou.  




O Concello negociará coa Autoridade Portuaria a progresiva apertura á cidade dos peiraos de Calvo Sotelo e Batería

Urbanismo ve necesaria a liberación dos terreos portuarios para levar a cabo a reordenación do tráfico prevista para a praza de Ourense que facilitará un mellor acceso ao túnel de María Pita tanto desde Linares Rivas como desde a avenida de Arteixo.  

O equipo de goberno aposta por unha “negociación de fondo e a máis longo prazo” para estudar a ordenación futura dos devanditos peiraos onde deben primar as dotacións públicas e os espazos libres.
  
 O Concello ten previsto comezar a negociar coa Autoridade Portuaria a progresiva apertura á cidade dos peiraos de Calvo Sotelo e Batería, un proceso que pode empezar este mesmo ano e que debe culminar coa apertura completa dos devanditos peiraos en 2021.

Desde urbanismo explican que o primeiro paso para a apertura dos terreos portuarios á cidade “debe ser relativo á mobilidade, tanto a peonil como a rodada”. Por iso, no marco da reordenación do tráfico prevista para a praza de Ourense, o equipo de goberno prevé poder contar cos terreos portuarios de Calvo Sotelo e Batería a fin de dar unha solución definitiva que facilite un mellor acceso ao túnel da Mariña tanto desde Linares Rivas como desde a Avenida de Arteixo.

Ademais, tal e como sinalaron responsables da concellería, a próxima humanización do eixo Mariña-Cantóns obrigará a mover a parada de autobuses de  Entrexardíns a outra localización, co obxectivo de mellorar a conexión peonil entre os diferentes ámbitos dos Xardíns de Méndez Núñez. 
O equipo de goberno propón trasladar o intercambiador de buses metropolitano ao  espazo situado entre o Centro de Lecer do Porto e a sede de Portos de Galicia, “unha localización igual de céntrica que a actual que permitiría unha maior dotación de dársenas para autobuses así como maiores marquesiñas e zonas de espera”, subliñan.

O Goberno local busca aproveitar o espazo dos peiraos de Batería e Calvo Sotelo para dar solución con carácter definitivo aos problemas de mobilidade actuais, e en paralelo estudar a ordenación futura dos devanditos terreos onde deben primar as dotacións públicas e os espazos libres, para o que se tomarán como punto de partida os Estudos Previos para a Reordenación Urbanística do Porto e a Estación de San Diego contratados na anterior lexislatura.

Negociación de fondo

Para iso, aseguran, é necesario levar a cabo “unha negociación de fondo e a máis longo prazo” que afecte tanto os Convenios de 2004, como á ordenación recollida no Plan Xeral, na cal os convenios deben de adaptarse á actual realidade económica e urbanística sempre coa garantía de que os chans desafectados non perdan a titularidade pública con independencia dos usos que se poidan expor, que deben ser diversos para poder "construír unha cidade máis sustentable e segura".


No hay comentarios:

Publicar un comentario